Filmy i seriale na zimowe wieczory, czyli co piszczy w Netflixie?

Dawno nie publikowałam żadnego posta filmowego. Nie znaczy to, że miałam bana na Netflixa czy Video Prime z Amazona. Jakoś tak mnie pochłonęła polityka, że prawie zapomniałam, że istnieją inne rzeczy niż Facebook i Google. I czasopisma polityczne. Ale do rzeczy...

Widać, że zaczął się okres przedswiąteczny, bo niemiecki Netflix udostępnił naprawdę kilka niezłych filmów i seriali.
Przy czym spędzałam zatem wieczory, jeżeli nie udzielałam się na Facebooku?

"Fantastic Beasts and where to find them" to obowiązkowa pozycja dla każdego wielbiciela książek J.K. Rowling i filmów o Harrym Potterze. To bardzo miło ze strony Netflixa, przede wszystkim gdy w kinach pokazywana jest druga część "Fanstastycznych Zwierząt".

"Fantastyczne Zwierzęta cz. 1"

"Fantastyczne Zwierzęta cz. 2" (w kinie)




Trylogia filmowa nakręcona na podstawie cyklu książek autorstwa Veroniki Roth "Niezgodna" ("Divergent", "Insurgent" i "Allegiant") to kolejna propozycja na długie zimowe wieczory. Książki o przygodach nastolatki Beatrice w podzielonym na frakcje społeczeństwie połknęłam jednym tchem, filmy obejrzałam w kinie, a dzięki Netlfixowie mogę je obejrzeć po raz kolejny.

Divergent/Niezgodna

Insurgent/Zbuntowana

Allegiant/Wierna



Po filmach czas na seriale. Pamiętacie Sabrinę Spellmann, główną bohaterkę amerykańskiego serialu "Sabrina - nastoletnia czarownica" (1996)? Netflix zrobił jego remake zatytułowany "Chilling Adventures of Sabrina" (2018) i w listopadzie obejrzałam jego pierwszy sezon. Muszą przyznać, że mimo podobieństwa głównych bohaterek i bohaterów, atmostera filmu jest diametralnie inna. Sabrina w wykonaniu Netflixa jest mroczna, bardziej dorosła. W serialu nie brakuje oczywiście momentów komicznych, ale bardziej przypominiją one czarny humor rodziny Addamsów niż pogodną beztroskę Sabriny sprzed dwudziestu lat.


Sabrina (1996)
Sabrina (2018)

Czy dla was dobry film lub serial to też jest sposób na długie wieczory? A do tego kubek z grzańcem i ciepły koc...


Komentarze