Posty

Trening ze skakanką i trzy zestawy ćwiczeń

Czy wydaje się wam, że skakanie na skakance jest dobre tylko dla dzieci? Skakanie na skakance to doskonała alternatywa dla joggingu, walkingu i jazdy na rowerze. Regularne skakanie na skakance to idealny workout na łydki, uda i pośladki, a także na brzuch i ramiona. Dlaczego brzuch i ramiona? Wprawiając skakankę w ruch pracujesz głównie ramionami, a utrzymywanie pozycji ciała przy skokach wymaga napięcia mięśni brzucha i spięcia mięśni pleców, które w tym przypadku bardzo intensywnie pracują stabilizując pozycję tułowia i utrzymując równowagę.
Kluczem w tego rodzaju treningu jest regularność. Systematyczne i regularne treningi poprawiają kondycję, koordynację ruchową, szybkość i zwinność, wzmocnią mięśnie i wymodelują sylwetkę. Jak widać skakanka to wszechstronne przyrząd gimnastyczny, a w połączeniu z dietą pozwoli nam osiągnąć znakomite wyniki w odchudzaniu.

Na co uważać? Przede wszystkim skakanka nie nadaje się dla osób z dużą nadwagą lub otyłością. Ten rodzaj ćwiczeń obciąża staw…

Dresscode w niemieckich firmach

Jak przestałam słodzić herbatę i kawę

Star Trek, czyli "To boldly go where no man has gone before"

Jak upiekłam obłędnie zdrowy chleb

Winny czy nie winny? Stefan Niesiołowski odchodzi z polityki!

Czym zastąpić ziemniaki w diecie?

Satyryczny przegląd 10-go tygodnia

Czy potrzeba nam Dnia Kobiet, żeby wyrażać uczucia?

Satyryczny przegląd 9-go tygodnia!

Video Prime i Netflix: sześć propozycji filmowo-serialowych na wiosnę

Co na śniadanie? (3)

Satyryczny przegląd 8-go tygodnia roku!