Jak zrobić karierę w polityce...


Komentarze

  1. Nigdy w życiu ie chchiałbym robić kariery jako polityk za duży stres jak dla mnie. Zawsze chciałem mieć dużą rodzinę i spędzać z nimi jak najwięcej czasu. Nie liczą się dla mnie pieniądze tylko czas spędzony z rodziną. Jakiś czas temu zostałem zwolniony z firmy i to był bardzo ciężki okres dla nas. Zona nie pracuje więc ciężko nam było przeżyć. W tedy znalazłem świetną ofertę pracy jako monter w Belgi na https://www.jobs.pl/praca-za-granica/belgia/monter niestety wiązało się to z wyjazdem, jednak razem z żoną postanowiliśmy całą rodziną wyjechać z kraju. Teraz świetnie nam się żyje ja mam dobrą pracę i mogę spędzac czas z rodziną bo nie pracuję od rana do nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, każdy jest kowalem własnego losu, aczkolwiek czasem potrzeba też odrobiny szczęścia :-) Podziwiam podjęcie decyzji i życzę szczęścia w przyszłości!

      Usuń
  2. Nie chciałbym być w polityce, ta "praca" niszczy ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. To bezwględna prawda, ludzie po pracy w polityce bardzo się zmieniają.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz