Odżywcza pielęgnacja na noc

Jak już pisałam w tym poście, jestem posiadaczką skóry dojrzałej, mieszanej i wrażliwej. Na codzień staram się z nią nie eksperymentować i dlatego nie zmieniam zbyt często kosmetyków. Moją pielęgnację różnicuję w zależności od pory roku. W zimie używam głównie kosmetyków regeneracyjnych i anty-agingowych. Na wiosnę moja pielęgnacja jest odżywczo-ochronna. Latem używam głównie lekkich kosmetyków nawilżających, a jesienią staram się przygotować skórę na zimę i eventualnie rozjaśnić powstałe od słońca przebarwienia. Niezależnie od pory roku zawsze nakładam filtr przeciwsłoneczny o wartości 50 UVA/UVB. Dzisiaj chciałabym wam przedstawić moją pielęgnację na noc.

Na noc także nie używam zbyt wielu kosmetyków i jeśli jakiś kosmetyk szczególnie polubi się z moją skórą, to zdarza się że kupię go po raz kolejny. Słoiczek z 50ml kremu lub emulsji starcza mi na ok. 3 miesiące, podobnie jest z olejkami do twarzy. Moje aktualny faworyty na noc to olejek do skóry Vinosource Caudalie, pod oczy mój sprawdzony krem Absolue Precious Cells Eye Cream firmy Lancôme i krem Emollience firmy SkinCeuticals do zadań specjalnych.
Moja rutyna pielęgnacyjna też nie jest niczym nadzwyczajnym. Po oczyszczeniu twarzy nakładam odżywczy olejek do skóry Vinosource Caudalie, a pod oczy mój sprawdzony krem Absolue Precious Cells Eye Cream firmy Lancôme. Jeżeli mam wrażenie, że moja skóra domaga się dodatkowego nawilżenia, do boju wkracza krem Emollience firmy SkinCeuticals.
O kremie po oczy Absolue Precious Cells Eye Cream firmy Lancôme pisałam tutaj, więc nie będę się powtarzać. Przedstawię wam jedynie olejek do skóry Vinosource Caudalie i krem Emollience firmy SkinCeuticals.

 Olejek do skóry Vinosource to mieszanka sześciu aktywnych olejków: olejku z winogron, jojoby, sesamu, palczatki imbirowej, słonecznika i róży damasceńskiej wzbogacona ekstraktem z liści rozmarynu. Kombinacja ta na celu odżywienie skóry, wzmocnienie jej warstwy ochronnej i ukojenie jej. Na moją skórę olejek ten działa znakomicie. Po nałożeniu doskonale wchłania się w skórę nie pozostawiając na niej tłustej warstwy. Producent zaleca użycie jedynie 6 kropli kosmetyku i muszę wam powiedzieć, że to wystarcza, aby po obudzeniu moja skóra twarzy sprawiała wrażenie odprężonej i zregenerowanej. Olejku tego używam już czwarty miesiąc i muszę przyznać, że moja wrażliwa skóra go po prostu uwielbia. Nie mam żadnych podrażnień spowodowanych przez suche powietrze w sezonie grzewczym. Kosmetyk ten ma bardzo przyjemny zapach róży i szczerze polecam nie tylko do pielęgnacji zimowej.


Moją bronią do zadań specjalnych jest krem Emollience firmy SkinCeuticals. Jest to bardzo bogaty, nawilżający krem do skóry suchej i normalej. Składniki aktywne kremu to extrakty z alg zawierające minerały i elementy śladowe, które odbudowują skórę od zewnątrz i nawilżają ją. Działanie ich uzupełniają olejki z winogron, owoców dzikiej róży i makadamii. Krem ten jest bardzo bogaty i stosują go na noc, jeżeli mam wrażenie, że moja skóra jest wysuszona i potrzebuje dodatkowej pielęgnacji. Na moją skórę krem ten działa odżywczo i silnie nawilżająco. W zimie używałam go 3-4 razy w tygodniu w sezonie grzewczym, jesienią wystarczyło mi, że nałożyłam go dwa razy w tygodniu.



Skład Vinosource:
CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, VITIS VINIFERA (GRAPE) SEED OIL, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL*, SESAMUM INDICUM (SESAME) SEED OIL*, CYMBOPOGON MARTINI OIL*, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, ROSA DAMASCENA FLOWER OIL, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT, GERANIOL, CITRONELLOL, LINALOOL, CITRAL, FARNESOL, EUGENOL, LIMONENE.

Skład Emollience:
AQUA / WATER / EAU, SORBITOL, SESAMUM INDICUM (SESAME) SEED OIL, PROPYLENE GLYCOL, STEARIC ACID, ROSA CANINA LEAF EXTRACT, GLYCERYL STEARATE, VITIS VINIFERA SEED OIL / GRAPE SEED OIL, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, MANGIFERA INDICA (MANGO) SEED BUTTER, TRIETHANOLAMINE, ALGAE / GELLIDIELA ACEROSA EXTRACT, ALGAE / SARGASSUM FILIPENDULA EXTRACT, PHENOXYETHANOL, ALGAE / HYPNEA MUSCIFORMIS EXTRACT, ALLANTOIN, PANTHENOL, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT / ROSEMARY LEAF EXTRACT, PRUNUS SEROTINA BARK EXTRACT / WILD CHERRY BARK EXTRACT, MACROCYSTIS PYRIFERA EXTRACT, HYDRASTIS CANADENSIS EXTRACT / GOLDEN SEAL EXTRACT, LAWSONIA INERMIS EXTRACT / HENNA EXTRACT, METHYLPARABEN, ARCTIUM MAJUS / ARCTIUM MAJUS ROOT EXTRACT, PARFUM / FRAGRANCE, TRISODIUM EDTA, ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ISOBUTYLPARABEN, BUTYLPARABEN, RETINYL PALMITATE

A jak wygląda wasza pielęgnacja na noc? Czy często zmieniacie kosmetyki?

Komentarze

  1. Moja pielęgnacja wieczorna skupiona jest na oczyszczaniu i złuszczaniu ale to serum wydaje się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam, w stosunku do ceny ten kosmetyk jest bardzo wydajny.

      Usuń

Prześlij komentarz